tisdag 31 januari 2012

Kärt barn har många namn...

Varför ha en blogg för varje ämne egentligen?
Livet är ju fullt av olika delar som blandas i en enda salig röra. Jag kan väl inte vara ensam om att kombinera mitt liv som heltidsmamma med vänner, män, djupa tankar, ett förflutet, träning och jobb? Så ser nog min lagom röriga (anonyma?) blogg också ut ibland. Här blandas inlägg med bilder på min dotter med andra inlägg som handlar om mitt jobb och ett och annat inlägg som innehåller ordet S*X.
Tänk om man helt skulle sakna spärrar/gränser, och skulle skriva om ALLT man tänkte, gjorde eller annat man råkar vara med om... Det skulle vara otroligt underhållande, men är det verkligen OK att skriva om vad som helst i en blogg... Kan man lämna ut folk i bloggen så länge man inte skriver deras namn?
Jag har verkligen ORDNING och reda i mitt hem och planerar gärna saker noggrant. Men efter en liten titt i min blogg, så kan jag konstatera att det är en JÄKLA Oordning i mitt inre! Jag kanske skulle må bra av att dela in mitt liv i olika "bloggar" ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar