onsdag 11 januari 2012

life as i know it

Jag njuter av livet som aldrig förr. Hemmet börjar sakta komma i ordning och jag flänger fram och tillbaka mellan ärenden och hälsar på vänner. Men nu är jag lite tillbaka i verkligheten igen, då jag jobbar onsdag-fredag den här veckan. Känns skönt att ha lite rutin på tillvaron och att kunna fly strykning mm, med gott samvete.
På fredag kommer bästa Daniel hit och jag ska hitta på nåt roligt för oss att göra.... Missar tangon på lördag, för det känns inte aktuellt att dra med snygg-Daniel på dans innan grunderna sitter som ett smäck.
Fått mail av min underbara dotter, som verkar ha det riktigt bra. Hon skriver att hon har sett många ödlor, mangoträd och bananträd... Hoppas att hon mår bra av den här resan, jag tror att hon fortfarande lider av lite hemlängtan... Snart är hon hemma igen och då ska jag krama henne mycketmycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar