måndag 7 mars 2011

7/3-11


Underbara, sköna måndag! Lärt mig ytterligare en mil av hisingen och mina vovsingar var trötta efter dagens äventyr.

Lyckokakan talar om enbart harmoni i min framtid och vårkänslorna som tog mig med storm under helgen hänger kvar som ett fluffigt rosa moln under mina fossingar.

Nästa vecka annonserar jag ÖVERALLT, det går i vågor uppåt. Som en trappa, plötsligt kommer en våg av hundar, sen planar det ut. Sen kommer nästa våg. Nu har jag en lugn vecka, mycket ute och länge imorgon ska dom få följa med till Ankan och på onsdag ska vi äta sopp-lunch på föreningen.

På onsdag fyller min kära pappa år, funderar på att köpa en elefant till honom.... "Att adoptera en elefant" kostar 50 dollar och han får då inbjudan att hälsa på sin elefant lite då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar