söndag 6 mars 2011

6/3-11


Sätter snart punkt för en härlig helg. Årsmöte på föreningen igår, tack vare att jag satt och dagdrömde med ett fånigt leende på läpparna så har jag tagit på mig mer jobb. Men jag ska nog få ihop detta. Vädret gör att det är svårt att inte vara helt klarvaken och på strålande humör. Det finns ju någon som hjälper vädret lite på traven med vårkänslor och det tackar jag för. Älskar mitt okomplicerade liv och det har varit underbart att testa hur det är att leva utan rutiner den här helgen. Sessan har varit på disco, sovit hos kompis, varit på kalas och sen slaggat hos Ankan. Så jag har fått stanna uppe sent, sova länge och sluppit laga mat! Det är så underskattat att strunta i att äta vettigt en helg. Knäckebröd och vatten är MUMS! Något annat som är ännu mer underskattat är lättöl och alkoholfritt vin, man kan både njuta av smaken och vara pigg dagen efter.

Fåglarna kvittrar, ekorrarna sjunger och jag städar glatt undan- and my name is ASKUNGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar