måndag 28 mars 2011

28/3-11


Idag har vi sett 2 st fjärilar, havet, lite blommor och en närgången ekorre. Det krävdes lite muskler för att övertala 130 kg hund (sammanlagda vikten idag), att ekorren inte var Dagens Lunch. Jag fullkomligt älskar mitt jobb, att få göra det jag älskar varenda dag och jag njuter av att det ännu inte har blivit "mitt arbete", utan att det fortfarande är nytt och härligt att jobba med sitt intresse.

Vår, värme och strålande sol. Sommartid och ljust ända in på kvällen. -Påminn mej gärna om mitt engagemang och min lycka över jobbet nästa vinter när termometern kryper ner mot -20 grader och när det blåser genom alla kläder här på västkusten. - Men det är låååångt dit.... Nu ska jag ta på mig strumpor och gympisar för att hoppa lite hopprep i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar