måndag 3 januari 2011

3/1-11


Förändring! Fyrverkerierna exploderade över hela himlen på tolvslaget och mitt liv vändes upp-och-ner. Min dotter har blivit stora tjejen och det gör mig....gammal då kanske? Hon har humörsvängningar men jag är inte ett dugg frustrerad längre, nu när jag vet varför så tycker jag bara så fasligt synd om henne. Läst informationsböcker tillsammans och informerat om kvinnokroppen med allt vad det innebär. Och hon, skrattar, gråter, är arg och ledsen allt inom ramen av 15 sekunder. Välkommen puberteten!!!

Nu ska jag ta ett par spa-dagar medan sessan åker och hälsar på släkten i karlstad. Jag ska basta, jag ska dricka isvatten, ska promenera och njuta, jag ska krama djur och träd. Kanske till och med ska vajazzle my vajayja????

Till alla som behöver en slant:

Jag städar ut julen imorgon och granen hamnar vid soptunnorna, jag klistrar på kvittot om någon vill byta in granen mot en hundralapp ute vid IKEA!

God fortsättning everybody

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar