fredag 28 januari 2011

28/1-11


NU är det klart! Blod, Svett och Tårar lönar sig. På måndag slår jag upp portarna till min alldeles egna lilla dogwalkingfirma, som så fort jag fått tillräckligt med vovsingar och den perfekta lokalen, ska bli ett hunddagis.

CITYDOGS

Den här veckan har jag pendlat från att vara så attans peppad, till att vara totalt förkrossad och helt olidlig att vara nära. TACKTACKTACK till alla som har stöttat och trott på mig när jag kände mig helt hopplös.

Jag har verkligen bevisat att vill man något tillräckligt mycket, så går det. Stackars Susanne och Lisa som har fått 3 samtal om dagen den här veckan! Men sådärja, även tjat lönade sig tillslut!

Lägger upp en länk, när eleverna på mediaprogramet pysslat klart med min hemsida!

1 kommentar:

  1. Bilden är döpt till "min dag på hundstället". Alltså hundarna tillhör hunddagiset "hundstället"

    SvaraRadera