måndag 31 januari 2011

2011-01-31

Jag är välsignad med känslor! lots and lots of känslor! Jag är en sån där, som blir tok-kär av att se kärlek på tv:n. Såg på "bachelor an officer and a gentleman" idag OCH blev helt förälskad! Jag tror att har man haft såna känslor för någon, någongång, så minns kroppen känslan???
Förälskelse, kärlek! Jag blir bara kärare och kärare för varje gång jag trillar dit. Nu har jag inte älskat mängder av människor!!!! Men för varje gång som det har hänt, så har jag blivit förstummad, förvånad och nästan lite skrämd av elektriciteten och magin.
Så, jag passar på att tacka flertalet av mina tre ex-boyfriends (ingen nämnd, ingen glömd) för härliga minnen, känslor i massor och inte minst vänskapen. Ni är underbara människor allihopa och utan er skulle inte jag vara jag- så tack för MIG!

1 kommentar:

  1. Vill bara lägga till att när jag tänker efter så är jag till och med stolt över er! Ni jobbar hårt, klär er snyggt och är bra förebilder.

    SvaraRadera