söndag 23 januari 2011

23/1-11


Jag har just kommit hem från en liten resa med nära och kära till andra nära och kära och vi har haft det underbart. Allt från tjatter och skratt på fredagen till långpromenad på landet under lördagmorgonen och dokusåpa-lat-kväll på lördagkväll.

Resan hem gick lika smidigt som en modell på catwalken. Resan bort var däremot inte lika smidig som den var rolig. Hamnade på ett tåg via trollhättan till oslo... Men jag fixade till det och vi hamnade rätt efter lite byten. Sessan och jag bröt ut i ett gapskratt när alla började prata norska samtidigt som högtalarrösten sa nåt fullkomligt obegripligt. Och jag skyller ALLT på att en husse inte var i tid!!

Efter lite kaffe, så var jag pigg som en lärka och bubblade ända till 2 på natten.

Tack För En Underbar Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar