onsdag 27 januari 2010

27/01-10




Nu står jag på benen igen. Tvättmaskinen har fått börja jobba igen och hemmet har fått en liten smekning.


Börjat packa och med stor fasa har jag insett att mina skor inte är vare sig varma eller bekväma på en is... Inga isfiskeskor. Så nu får jag ge mig ut imorgon för söka rätt på ett par riktiga vinterdojjor.


Ska bli ljuvligt att bege mig ut på landet efter att ha firat min kära syster som faktiskt fyller hela 35 år idag!!!!




GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!!!!!


Jag ska vara tillbaka här i bloggen på måndag, OM jag inte är det. Så finns jag troligast under en is vid Sunne någonstans. Och mamma ska få mitt julpynt om jag är oåterupplivningsbar. ....Eller så har jag troligare, stannat kvar på den ljuvliga herrgården som vi övernattar på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar