torsdag 21 januari 2010

21/01-10

Ja! Nu börjar jag och sessan Capoeira nästa vecka :).. Det känns lite som en primitiv, kampsportsdans. Jag kan HELT klart se min dotter utföra dessa moves, men det ser garanterat mycket mindre smidigt ut när jag ska försöka att röra mig på detta sätt. Vi får verkligen hoppas att det är basicBASIC- riktiga nybörjare. För annars ligger jag illa till.

Men man ska ju bjuda på sig själv ju.. sååå..

Karlstad och Närke i helgen, det ser jag fram mot. Och nästa helg ska jag hinna fira min älskade syster, vinterfiska med körvgrillning och relaxa på en mysig herrgård.

3 kommentarer:

  1. Vilken mans sport ni ska börja me.. :O

    SvaraRadera
  2. Det ser inte lätt ut men det fixar du Anna!!! / Diana

    SvaraRadera
  3. Diana!! Hur lätt som helst, det fixar ju jag!? :)

    Men Anna då!!! Jag kan inte se att min avsaknad av penis ska ha någon som helst betydelse när jag står på händerna och slåss med fötterna! :)

    SvaraRadera