måndag 19 oktober 2009

19/10-09

Idag kommer hon! Nu sitter hon på flygplanet och har inte så många timmar kvar tills hon landar! Sol har hon säkert också, den lilla lyllosen... Ovan molnen lyser ju alltid solen!

Jag har fått för mig att hon sitter i en sån där bred, lutande, skön, lyxigt mjuk stol och med fötterna på en läcker tjock kudde med snygga tofsar i hörnen. Där sitter hon och ler när hon smuttar på ett glas champange och firar hur bra hon har haft det. Det är i alla fall det hon borde göra, den lilla underbara prinsessan!

Det ska bli hemskt kul att få höra om det här årets häftigaste resa, hon har säkert tillräckligt för att fylla en hel blogg-serie- så spana in "mizvalkyriesinferno"


... Idag glömde jag mitt lilla söta paraply på ena bussen, men jag hade tur i oturen.. Jag hamnade på samma buss tillbaka och den hade bara flyttat sig till golvet men var i övrigt helt intakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar