söndag 11 oktober 2009

11/10-09

Såg en kille på spårvagen idag som hade EXAKT likadant hår som mitt ex (ljugomanen i Karlstad). Alltså varenda virvel, varje litet kluvet hårstrå! Herregud! Jag kunde ju nästan känna håret mellan fingrarna...Han var säkert livrädd så som jag stirrade på det där håret, men jag kunde inte låta bli, för det är ju inte varje dag som man ser nåt sånt bekant på nån helt annan.

Jag tror att det sveper något galet kärleksvirus över personalen där jag jobbar, främst bland alla kvinnor/flickor! Flera stycken som flörtar med kunder och tittar en extra gång på sötisar. T o m lite dejting efter jobbet. Hur kul som helst! Sånt är jättekul, det blir sån pirrig stämning i hela gruppen. Nästan så att man blir förälskad själv!

JobbJobbJobb framöver.... MEN ser fram emot nästa lediga helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar