tisdag 13 oktober 2009

13/10-09

Herregud! Jag fick fatt på min kära hyresvärd idag....
Jag jagar ju min tvättmaskin som han lovat mig i en månad nu,
min parkeringsplats-plopp
och sen lovade han mig nytt golv den här veckan....
Då trodde ju jag att han hade ett färdigt golv. Ett standard liksom. För efter att ha levt med mitt äckliga köksgolv med brännmärken i en hel månad så är jag inte ett dugg kräsen och nöjer mig med vad som helst. Men vad gör han!? - Jo! Han kastar ett stort block med olika golv i och säger "välj"!
Hoppsansa! Hur sjutton väljer man golv "bara-sådär"!
Men nu har jag alltså impuls-"köpt" ett köksgolv, och vi vet ju alla hur det blir när jag impulsköper grejer (ni har väl inte glömt min läckra "nya" locktång från i somras).... Spännande värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar