lördag 3 december 2011

småstad med storstadskomplex

Lördag och Julmusiken dånar!
Igår blev jag mycket medveten om hur liten stad karlstad är. Höll på att sätta mitt isvatten i halsen när min dotters kompis mamma nämnde "Daniel"... Men jag får väl tolka det på rätt sätt antar jag. Pratar han om mig, så bör han vara "lite intresserad" i alla fall.
Daniels Bästa kommentar igår: "Hon sa bara att du var en go och snäll tjej.. Men det visste jag ju redan.... Och wild and crazy".
Wild and crazy?! Jag undrar lite ja.... Han måste ju jämföra mig med en nunna om han ska beskriva mig som "wild and crazy"?! Och om JAG är wild and Crazy, hur ska jag beskriva honom då!? "sjö-wild och totally Crazy"?
Karlstad är väldigt litet alltså! Men det är charmigt som tusan. Ser fram emot att släpa med Carro ut på jogging och att soffhänga med underbara Maria Larsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar