lördag 31 december 2011

From Göteborg, 100 000 mil från Brazil

Min prinsessa befinner sig alltså i Brasilien nu, hon hade mycket ont i örat den 26:e och fick åka med sin värdfamilj till farbror doktorn. Nu mår hon hur bra som helst och har flyttat in på lägret med alla andra barn. lite hemlängtan har hon fortfarande, men jag hoppas att hon snart "glömmer bort" mig, sverige och livet här. Hon förtjänar att njuta av sin härliga tid på andra sidan jordklotet.
Hur går det med mig då?
- Det går hur bra som helst, jag har annat och tänka på och förvånas över hur lite jag faktiskt saknar henne (...det låter ju jättedumt)... Men vid varje mail som jag mottar, så kommer tårarna. Det är väl en överlevnadsinstinkt tänker jag!?
Jag lägger full fokus på mig själv, me and I och på att tänka på sånt som jag jag la på hyllan för ett par år sen. Den 13:e ska jag träffa Hjelten igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar