måndag 27 juni 2011

27/6-11

Varit på ett mysigt grillparty idag med dom andra Brasilien-familjerna. Det var alldeles underbart att sitta och prata med dom vuxna, medan barnen lekte. Det är BARA ett halvår kvar tills dom reser...
Vet inte riktigt hur jag ska kunna somna, druckit massa kaffe OCH somebody fick mig att längta tills på fredag. Jag är smått nervös (dagens underdrift) inför veckoslutet, Värmlänningarna ser i alla fall ut att få klara sig utan mig i min lägenhet, för jag tänker försöka mig på att resa tvärs över stan och ta mig igenom en kväll med en mycket härlig människa. Det får liksom bära eller brista för efter över ett år i celibat med fokus på annat så finns det ingen i hela vida världen jag hellre skulle vilja träffa.....Och om det blir bra, så blir det bra på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar