måndag 20 juni 2011

20/6-11

Det är det bästa vädret för att krypa ihop till ett litet knyte i soffan framför en konstgjord brasa med en go bok. Jag är glad för att jag har gott om värmeljus. Jag ska ta cykeln till ICA och inhandla lite fisk till middagen. Jag hoppas att min dotter har det toppen på lägret och att hon har fått lite sol idag hon med. Det är ju pirattema, så vad passar bättre än lite storm så här på kvällen... Lite panflöjtsmusik, blandat med kärlekslåtar står på repeat. Kommer att somna gott ikväll.
Tog med mig hela hundgänget ner till centralstationen idag efter att KÖNA på sj, bröt samtalet efter en telefonkö på 30 minuter. Sj´s hemsida har inte fungerat sen i onsdags. Så jag stod där nere i KÖ, med 4 stora, uttråkade hundar i 45 minuter. Men nu har jag mina biljetter till värmland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar