fredag 8 april 2011

8/4-11


Hi the world!

Pratar jag med mig själv här?

Jag får en ny vovsing 2012 och är jättelycklig för det. Husse ska till Thailand i 3 år och då flyttar hon in hit. Undertiden så får hon bekanta sig med oss som citydogs-hund, 3 dagar i veckan är hon här.

I helgen ska vi ta det lugnt, eller JAG ska ta det lugnt. Prinsessan ska på lite olika födelsedagskalas och jag tänker ladda för Stockholm nästa helg. Ska se över min garderob och skriva upp vad jag behöver shoppa nästa vecka. Ett par nya jeans och en ny kavaj ska inhandlas i alla fall! Borde köpa en kjol också. -Jag gillar inte ett dugg att springa i affärer längre, stressig miljö och dålig musik! När jag blir stormrik, så tänker jag ha en ansiktslös människa som smyger in välsittande kläder i just min smak här hemma som jag kan prova och betala via nätet!

...Fast när jag blir rik, så har vi säkert inbyggda kläder som man visar med en knapptryckning, flygande bilar och mat som kommer färdiglagad ut ur kylskåpet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar