tisdag 12 april 2011

12/4-11

Allt klart för Stockholmresan på fredag! Bokat svit inför 30-års-party i maj! Sovit för lite, vandrat sönder ännu ett par skor och hunnit shoppa nya. Nu lämnar jag ut lite för mycket infomation här, men jag har fått nog... Imorgon är det JAG som bokar tid för VAXNING! Kan ju vara härligt nu när sommaren står och lurar runt hörnet kan man tycka! Lät mig inspireras av ett bröllop på tv:n tidigare ikväll. Tårarna rann i takt med regnet medan prinsen satt bredvid och tröstade mig så gott han kunde. Hur bokar man regnbågen till ett bröllop??????? Bokat upp mej 1:a maj-helgen- då ska jag ha josefs lilla gullviva här, Prinsessan fullkomligt älskar henne och trevligare sällskap får man liksom leta efter. Ha en trevlig dag imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar