torsdag 28 april 2011

28/4-11

Köpt ett nytt hundförarbälte! Så nöjd asså!
Den här veckan har varit jätterolig och görjobbig på samma gång. Varit fulltaliga, så jag har delat upp promenader och därav fått köra slut på mig själv totalt. Imorgon tar vi det jättelugnt! Ska ju hinna städa också, hundarna har stökat ner rejält!
Lördag åker vi ut till öarna och grillar och myser, sen drar vi till slottsskogen, ser fram emot att se när häxorna tänder brasan. Söndag blir vilodag, kanske till och med åker till kyrkan.
Pratat med pappa i en timme ikväll, mycke hundsnack, fiskesnack och byggsnack ble´re. Nu är jag laddad för min skogsvandring med tält i maj! Midsommar firar vi i stugan med rökt fisk och grillat och i sensommar ska vi vara med i en gäddfiskartävling. Jag mår jättebra, Sessan mår jättebra och mina två vovsingar är dom bästa som finns!
Grattis Sarah 30 år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar