måndag 2 augusti 2010

2/8-10

Vilken underbar sommar... Och än är den inte slut! Började sommaren bra med en hejdundrande midsommar, då Taramé med sina sötnosar anlände. Jag fick för mig att kidnappa min nyinflyttade granne denna ljuvliga helg också, och det visade sig vara sommarens bästa beslut! Vilka skratt, vilka kvällar och vilket underbart sällskap!
Jag har slitit av mig bikini-bh´n på stranden (huuuuh)!
Trillat av pinn (den omtalade stolen på Ellies balkong)- TVÅ gånger!
Jag har minsann åkt både Balder och Kanonen på liseberg- SÅ NU KLARAR JAG ALLT!
Och jag har testat kollo-liv!
Jag älskart! Skulle jag behöva ett nytt internet-namn... Så skulle jag kassera "miss pink" och "estrella" för KOLLO-GIRL!!!!
Älskar att tvingas vara social från morgon till kväll, att barnen leker med varandra och alla dom gemensamma måltiderna. En vecka på orust med tidiga mornar och en massa lekar gjorde susen. Fiskat krabbor, fotat gigantiska sjöstjärnor, simmat bland brännmaneter.. och helt säkert en och annan haj. Nästa sommar ska vi minsann boka in fler såna här veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar