onsdag 11 augusti 2010

11/8-10


Det är ju ingen nyhet att jag är nydumpad (inga kommentarer om det! JAG VET att det inte var igår direkt, men jag har bestämt att jag är nydumpad i ett år), att ge sig ut på marknaden igen kräver lite förarbete.


Först ska man göra sig fin, det tar sin lilla tid efter ett kasst förhållande där man inte prioriterat sig själv.

Sen ska man ransaka sig själv och allt man lärt sig genom åren och minnas det som man förträngt när man var kär, för att inte göra om det man redan har gjort.

Efter det här så ska man hitta MOD att träffa någon (...för ända fram tills man träffat den första så inbillar man sig att man ska bli dökär med en gång och totalt förlora sig själv)


Fram till punkten då man faktiskt är redo att dejta (Läs:ALDRIG), för att INTE helt desperat slänga i sig SNABBMATEN (Och aldrig i sitt liv våga träffa någon någonsin igen):

Han som du får kontakt med, träffar och hoppar isäng med efter två glas vin!

Så roar man sig med LÅNGKOKET:

Flörten från förr som det aldrig blev något med. Men eftersom jag inte vill stryka honom från den mentala listan över potentiella partners skickar vi (Läs:jag)lite spontana mail med roliga kommentarer till varandra. Det leder troligtvis ingen vart, men det kan bli bra.

DET ÄR TOTALT UTESLUTET ATT SMAKA SURDEGEN:

exet som du är kompis med. Egentligen förstår du inte varför eftersom du blir irriterad av att bli påmind om hans existens.


...Som sagt, mycket förarbete.. Så don´t blame me för att jag inte har ett dugg lust att träffa någon som helst maträtt just nu... Inte TRYCKKOKAREN, inte TRÖSTMATEN och absolut inte FLAMBERINGEN.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar