fredag 27 augusti 2010

27/8-10


Härligthärligt att hösten kommer och knackar på. Ett sensommardopp är för sent och även om värmen dröjer sig kvar så känns det att kylan inte är långt borta.

Tack gode gud för att jag har hunnit till IKEA för att ladda upp med värmeljus och blockljus och massa mer ljus. Nu fattas det lampor och lite hyllor och så klart en betong borr, så har jag snart mysfaktor i mitt hem igen.

Idag kom jag på mig själv med att sådär "fån-lé", anledningen var ett sånt där BB-program. Nyfödd bäbis, lyckliga föräldrar och glada släktingar. Jag är verkligen så redo för en liten till, problemet är att man vill inte skaffa den med "vem-som-helst". Så åren går..... Snart 30 och med en dotter som är 10- Man vill ju alltid ha det man inte kan få, och jag kan tyvärr inte få någon liten till, just nu. OCH då är det såklart DET som jag vill ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar