måndag 8 mars 2010

8/3-10

herregud vilken härlig helg!
Den har innehållit härliga skratt, manikyr, god mat, disco och schlager!
När jag staplade in på discot i den dalslänska småstaden, så dundrade "eloise-Arvingarna" i högtalarna och småpojkarna hade stubb-frisyr, våra småtjejer stod och dansade och nivån på stället trappades upp ännu en nivå när fjolårets schlagervinnare- "operakvinnan" spelades.
Det va grejer!
"hemma" så severade vi kantarellsmörgåsar och det va mumsmums!
Jag spöade barnen i monopol (Jag ÄGER)!
Jag sopade verkligen banan med dom! ;)
Amanda gjorde mina naglar tåliga och vackra, så nu har jag fyrklövrar på alla mina 10 naglar, jag älskart!
Nu är jag hemma, men vi längtar redan tillbaka... Kanske ett överraskningsbesök i helgen på g :).
Jag älskar dom hela bunten och Min sessan ÄLSKAR att ha "storasyskon"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar