lördag 20 mars 2010

20/3-10
















Jag simmar ju rätt ofta nu för tiden, plaskar runt i poolen flera gånger i veckan och låtsas att jag är Doris eller på väg att bli en sjöjungfru, fullkomligt LIVRÄDD för att mitt hår ska skifta färg till grönt av kloret vattnet.





Jag måste bra slänga ur mig en fråga så här.. Rätt ut i etern: "Vad tänker alla dessa män på när dom klistrar på sig dom mest minimala badbyxorna (eller vad man ska kalla dom) och simmar ryggsim ovanpå vattnet?"





Jag låter som den mest snuskiga kärringen i världen här i bloggen. Men hur kan man UNDGÅ att se vissa delar flyta omkring okontrollerat!?





Det är inte så där hemskt attrakivt faktiskt.... Så nu ska jag informera alla män där ute, att i badbyxmodet finns det annat än alldeles för små, minimala svarta minibadbyxor. Det fattas bara att baksidan på dessa byxor försvinner och bildar en söt string.





Det enda sammanhang dessa badbyxor passar är på OS, och det är för att minska vattenmotståndet för att dom ska simma snabbare. För där räknas hundradelssekunder! Men i MITT badhus är det ingen som tränar till OS!!





Jag lägger ut lite olika badbyxor som INTE passar i ett badhus och någon modell som kan passa lite bättre. Lägg märke till hur lika vissa badbyxor är babymodellen som jag har lagt ut!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar