torsdag 4 mars 2010

4/3-10

Idag har jag fått hjälp att lösa så mycket i mitt liv! Trasslat ut så många trådar och mår därför så himla mycket bättre igen.
Tack till Tina!
Solen verkar inte vilja försvinna och livet känns helt plötsligt mer uthärdigt. Imorgon ska jag till polisen för att få igenom ett besöksförbud, så att inte "personen" kan förstöra vårat liv längre. Så nu börjar bättre tider med mer ordning.
Det enda som på riktigt har fungerat i ett par månader nu, är ju städningen, jag har nog skurat bort ett par centimeter på golvet och hela hemmet luktar badhus efter den nya favoriten "klorinspray".
På måndag börjar ett nytt liv!
Självkänslan ska tillbaka!
Helgen spenderar vi med våra vänner och nu ska jag minsann skratta! SkrattaSkrattaSkratta!

2 kommentarer:

  1. Bra Anna! Skratta och gå vidare, låt inte såna förstöra för er.
    Kram / Johan

    SvaraRadera
  2. Ja! Vi har haft en toppenhelg och nu när våren knackar på, så blir man ju alldeles fnittrig! Tack mr. Drummer! Kraaaaamiz

    SvaraRadera