torsdag 23 september 2010

23/9-10

Ja... nu är det kört... Med bara lite mer än 2 månader kvar till min 30-års-dag (..Men det är ju ingen ålder?), så har jag idag pga alldeles perfekta skor blivit varse att mina fossingar VÄXER under dagen!?
Så nu ser mina fötter ut som.... ja...Har ni sett "häxan hua hua´s" fötter i bamse?
Ingen vacker syn, finns inget nagellack i världen som kan rädda mina tossingar nu!
Jag misstänker för övrigt att jag liksom "pratar med mig själv" här i min söta lilla blogg (ser ut som hemsida för en begravningbyrå), men nu vet jag att jag i alla fall har EN stackars läsare som läser den ... "lite sporadiskt sådär"!
Ett bad, lite fotcream och massa plåster imorgon- Så är jag redo för ännu en galen dag!
By the way: Jag behöver en städerska ett par gånger i månaden!? Mitt hem är lite lidande.... Gillar inte smuts! Vem vill ta hand om dammsugning och golvtorkning här varannan vecka?

1 kommentar:

  1. Ha ha Anna då...nu förstår jag varför du röstar blått...du vill ha städhjälp!. Kram på dig sötis./Johanna

    SvaraRadera