lördag 15 maj 2010

15/5-10

mmmmmm vilken dag!
Varit på 4H-gården idag igen (var där i onsdags också), trevligt med Jean (smeknamn) i köket och slapp att vara ute i regnet, blev klart och soligt när vi kom hem därifrån.
Sen bjöd jag in mig själv på fika hos jean och Dane (duger era smeknamn gullungar?), flickorna, min sessan och deras sessa, hade varit så duktiga och bakat världens godaste pepparkaka!
Ikväll har vi ängeln på besök och dom små ligger å sussar sött medan jag sitter här och babblar i bloggen.


”Some women choose to follow men, and some women choose to follow their dreams. If you’re wondering which way to go, remember that your career will never wake up and tell you that it doesn’t love you anymore. ”

Nu ska jag minsann ta ett bad och börja läsa boken som Jean stack till mig häromdagen! Verkar spännande.
Imorgon ska jag vakna, ta på ängeln och sessan kläder, ta vovven och våra cyklar och knalla till närmaste bensinmack för uppumpning... våra hjul är platta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar