tisdag 11 maj 2010

11/5-10

...Och mitt nya namn är "DORIS"!
Jag lever VERKLIGEN upp till det namnet!
Känner inte igen folk, glömmer bort vad jag ska göra ... och ibland glömmer jag nästan vem jag är!
Pladdrar och det händer saker precis hela tiden, så HUR ska jag hinna uppdatera min blogg med allt?!
Lite halvårsuppdatering:
*Varit olycklig
*gått på 2 olika auditions.. Iaf den ena gick till slutaudition (MEN nästa år!!! DÅDU! Då blir det final)... Nu väntar vi med spänning på om sessan kommer in!!!
*Fått nytt jobb!
*Får ställa ut mina foton!

Herreguuuh, nu MÅSTE jag sova (sneglar på klockan), imorgon blir det till att gå upp redan halv fem för att göra i ordning klassens bästa matsäck till världens bästa dotter! Efter skolan ska Prinsessan jobba på 4H-gården!

Lev i nuet, blondiner har roligare, fånga dagen, "även du brutus" (eller hur Emie!), ge massa människor ett leende... osv


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar