lördag 3 april 2010

4/4-10

Haft mycket att göra... Men sen sist har jag naturligtvis skrivit en massa blogg-inlägg i huvudet, SYND att ni inte kan läsa dom!!!

Påskafton har varit grymt rolig. Firat med min barndomskompis som jag inte träffat på nästan 20 år! .... TJUGO ÅR.... Sug på den ni! När man kan säga så, så är man ta-mej-tusan på väg att bli gammel-som-gatá!
Det var iaf attans roligt idag, med god mat och det var himla kul att träffa hennes mamma också.
Det är en familj som sprider en massa positiv energi kring sig, man skrattar från hjärtat . Dagens ros till dom!!!!!!!!
Imorgon har vi tack och lov sovmorgon, Jag fick bära påskkärringa (sessan) av spårvagnen ikväll, hon hade inte ett uns energi kvar den lilla stackaren. Jag ska minsann tala om att hon är ingen fjäder längre och inte så liten. Så handväska, påskkärring och påskäggskorg är en konst att bära samtidigt!
Glad Påsk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar