fredag 5 februari 2010

5/2-10


nu sitter jag och försöker att övertala min 6-åriga bonusdotter, via msn, att ge sin pappa frukost på sängen imorgon bitti.

Vet du vad den lilla värmlanska prisessan svarar mig........ "JAG BRUKAR INTE GÅ ÖP SÅ TIDIT"


Herregud vilken underbaring!!!!


Grattis RockBjörnen!!! Det är din dag idag. Passa på att njuta!


Fått mycket gjort idag, suttit i utvecklingssamtal i 2, 5 timme i eftermiddag t ex... Vi hade mycket att prata om. Och det är många synpunkter som man har hunnit samla på sig. Så det blev ett låååångt, glatt samtal så här första mötet sen hon började i höstas.
...Och nu pratar vi födelsedagar!!!!!
Jag har just kommit på att jag har omgett mig med miljoner stycken, långsinta vattumän!!! Det är en moster, en syster, en kusin,en till kusin, en kompis, och så Rockbjörnen!!! Dom är otroligt, ambitiösa människor. Lite dålig sjävinsikt har dom, men det uppvägs av deras sinne för ordning och deras sätt att bry sig i dom rätta stunderna. Dom har alltid ett klokt ord att säga (vem bryr sig om att dom läst dom kloka orden i filofaxen?!) när man tappat bort sig.
GRATTIS ALLA KÄRA VATTUMÄN- VAD VORE VÄRLDEN UTAN ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar