onsdag 8 april 2009

8/4-onsdag

Nu ska ni få veta lite mer om hur min kvinno-hjärna fungerar!!!

Jag drömde inatt! Vilken dröm! Jag var kär som attan! -Och nu kan jag inte släppa det!

Killen är från mitt förflutna, en väldigt kär vän, som jag inte har pratat med på mångamånga år, (säkert 4-5 år). En sån kille som man har roligt med i alla väder, som man har skrattat med och åt miljoner gånger. En kille som plockar upp en efter en våt kväll och ser till att man kommer hem i tryggt förvar, som inte skrattar ut dej även om du efter ett par tequila för mycket i ett försök att vara sexig, under skratt dansat av dig kläderna till "absolut smurfhits". En man som köper champange på krogen till dig och dina vänner för att fira att vi har så kul. Någon som dyrkar ditt barn och behandlar dig som en drottning. En riktig vän! Som råkar vara manlig! Och efter alla nedrans år, så drömmer jag att vi är totalförälskade!

Och hela världen blir rosa! "är jag kär i honom"? "saknar jag honom"? "varför dyker han upp i en dröm just nu, efter alla år"?

Jag har naturligtvis en naturlig förklaring i skjortärmen, men det lämnar jag osagt!

Det var i alla fall trevligt. Och man lär sig mycket om sig själv när man drömmer.

Åker till J med E under påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar