tisdag 14 april 2009

14 april


På lördag morgon vaknade vi tidigt och förberedde oss för resan till mina väninnor. Kl. halv 10 åkte vi! Resan gick bra, och ganska fort. Sen va det dags för påskparad. Tre mammor, tre barn och två hundar bland en massa utklädda människor, Nu vet jag hur djuren på kolmården känner sig när dom går omkring och är uttittade hela dagarna. Eftermiddagen och kvällen var underbar. Grillat och smuttat på vinet.

På söndagen när vi kom hem så va det dax för picnick, Skutberget i solen och lite lugn och ro... Eller hur?! Sessan druttade ju naturligtvis i vänern!? Så iklädd min långa kappa och ett par klaffsblöta skor fick hon promenera till bilen och "festen" var inställd! Hem och byta om efter en varm dusch.

Efter Långpromenader och en rundtur i karlstad för att titta på olika hus (...djursafari?!), så sitter jag nu här och funderar på hur länga jag ska orka hålla mig vaken.

(Drömmarna har slutat och känslan är borta)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar