onsdag 22 maj 2019

Fortsättningen

När jag stod i duschen i morse, utan stress och utan oro, så slog mig tanken:
-NÄR? Vilken dag vände det egentligen, så att jag kunde duscha utan att oroa mig för mina tjejer?

Det var ju inte så länge sedan som jag stod där i duschen med stora öron, och lyssnade efter ljud som skulle få mig att springa ut, jätteblöt, med risk för att halka.

Så, från Karlstadbo till Göteborgare och till att slutligen bli Bonde... (?) Hur gick det här till?
Ingen aning!
Men jag är galet tacksam för att jag kan ge mina barn en så rik uppväxt. Med häst , kanin, gårdshundar, öppna landskap, skog och natur, lamm och kött från gården.
Lantlig förskola/skola från 0år-12år.
Många syskon.
Underbara far/mor-föräldrar.

Morgonens värsta konflikt:
Två rosa kepsar och båda vill ha samma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar