fredag 5 december 2014

-2kg till

Nu har jag alltså rasat -15kg på tre veckor. Det betyder att jag nu förlorar fler kilo än vad jag la på mig under graviditeten.
TusenTack amning!

Fortsätter det så här så är beach 2015 räddad. Pax för att springa omkring ala baywatch på alla badställen i så fall.

Tyra Tula Hero (TyraTula = lite som KullaGulla, så går det när pappa får fria händer med mellannamnet),  ligger nybadad här intill och sussar sött och jag kan härmed tala om att man älskar inte barn nr2 mer än barn nr1, men man älskar annorlunda och på olika sätt. Mina döttrar är vackrast i Sverige och Tyra är DESSUTOM mycket stark.  Hon lyfter huvudet som värsta proffset och hon iakttar,  hon söker kontakt med ögonen som ingen annan 3veckorsbaby som jag känner till. Hon blir stark, vacker, smart och snäll!

Min stora 14-åring,  däremot, henne fick jag igång i spåret idag. Lite lagom gnällig, som hon var i regnet, men nu är vi i alla fall igång - nu blir det promenad (senare blir det powerwalk och ännu senare blir det springning)  i spåret varje dag. Hon behöver fysisk aktivitet -lata tonåring och jag behöver kondition och en ny figur. :)

Trevlig helg önskar Hero:sorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar