måndag 3 november 2014

V.39

Nu är jag done!
Jisses,  vad vätskefylld och orörlig jag är.
Bm har beordrat mig att vila åtminstone 1,5h extra varje dag, annars hotar hon med att lägga in mig på sjukhuset... 
Så nu blire sängen mitt på dagen för jag vill inte ligga i sjukhussängen tills förlossningen.

Kom ut nu lillaVännen!  Det börjar bli trångt för oss om du stannar i värmen.
Längtar efter att få hålla dina vackra händer, smeka din mjuka kind och se in i dina nyfikna ögon.
Tänk att man kan älska någon så ofantligt mycket, trots att man inte ens känner den.
Jag har sett din fina ryggrad,  skymtat din näsa, känt dina rörelser, hört ditt hjärta, och märkt av din hicka.  Nu vill jag hålla dig i min famn, ge dig trygghet, skydda dig och se dig växa.
Längtar efter dig,  Tyra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar