måndag 30 december 2013

Happy new year -13

2013 blev inte ett dugg som planerat! Ett år fullt av tårar och en hel rad motgångar.
MEN! 2013 kommer alltid att vara året då jag tog mitt körkort (yes! Jag TOG det, jag fick det inte).
Ett år då jag träffade min underbara fästman och tack vare honom flyttade till Åmål.
Året började med en plan om att resa tillbaka till värmland med min dotter och mitt pick och pack. En flytt närmare "hemma", närmare familjen och en mindre stad för prinsessan och mig.
Det blev inte riktigt så, men jag trivs med det jag har idag och där jag är. Det är såklart någon som fattas, men jag glömmer inte att jag har vunnit en familj.
Jag avslutar alltså 2013  med att vara extremt olycklig och extremt lycklig på samma gång, en lagom personlighetskluvning, det finns verkligen inget lagom i mitt land.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar