lördag 25 augusti 2012

Uppdatering från sommaren:

Vart ska jag börja????!!!
Jag lägger in lite kort istället:

                                                     Sara o Iza sover på balkongen


Emelie o Iza på invigningen av sorklingsleden


                                                             Bruce springsteen
Bruce o bandmedlemmens autograf


                                                 Paddla i delsjön

                                                Anki och Mehdi
Snygg tubadur-kille

                                                       Bruce ´s bandmedlem
Regina Lund

Regina Lund o Iza

Ljungskile på jobb......

Ljungskile

Ljungskile

Utsikten från sängen i ljungskile


                                                             Iza o ninja Orust
Kavlanda brygga

Iza o ninja Orust


Lisa o hennes mamma fiskar krabbor


                                                 Peter- say no more...
Så här visar Peter hur han gjorde på första dejten med Petra


                                             Hanna lite skakis med mr krabba i handen
                                          
                                            Pysseldag i lokalen
                                              Hanna- say no more...
Den här bilden hittade jag i min kamera när jag kom hem
Orust´s hottaste asså!

 




                                                              Göteborgskalaset
Jag på Göteborgskalaset

Iza somnar på uteservering på Göteborgskalaset



                                       Jag, efter att ha jobbat 116h på en vecka i ljungskile-Inte illa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar