fredag 20 maj 2011

20/5-11

Diskuterat Malaysia&tomtar på loftet med syrran.
Plockat liljekonvaljer.
Fixar med min lokal (det rimmar gött det där).
Imorgon släpar jag med mig brudparet ut för att kika på herrgårdar runt omkring. Hittat några riktiga pärlor, allt från askungen-slott till vackra gammeldags herrgårdar. Att planera bröllop är bland det roligaste som finns! Prinsessan hade hur roligt som helst på skolresan och hade i vanlig ordning bara "hunnit" sova 3 timmar. Så ska det vara när man åker bort... Det var spökhistorier och utomhusbad i 10 gradigt vatten-brrrrrr. Medan hon roade sig på flatön, så var jag ute och grillade lite korv och fnittrade. Nu borde jag lägga mig, imorgon tänker jag äta nybakat bröd i sängen med ett stort glas mjölk.
Vore trevlig om någon ville påminna den här guldfisken om att hon måste hämta sina tavlor där hon ställde ut dom så att ingen snor dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar