tisdag 22 februari 2011

22/2-11


...Och här sitter jag. Precis avslutat ett samtal med Emie- om tår?! Och fötter! Jag ska strax bege mig ut med mina älskade hundar i solen, en skön promenad på en timme ska nog få mig att vakna till ordentligt. Jag har möblerat om i mitt sovrum och har magiskt nog bytt sovsida, så nu ligger jag på vänster sida... Det går precis lika bra. Att vara sovsidekameleont måste vara praktiskt i alla lägen.

Den enda hyllan som jag HELT egenhändigt skruvade upp började utan förvarning att få en farlig lutning igårkväll, så jag får plocka fram borren på lunchen för nu står den lutad emot väggen och påminner mig om hur dålig jag är på mans-jobb!

Förvånande idag: 4 timmarspromenaden igår gav inte träningsvärk i en enda muskel, funderar på "höga-knä-promenad" idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar