lördag 23 oktober 2010

23/10-10


Det är en intensiv helg...

Vaknade av alarmet på en lördag!? Inte ett dugg lycklig, men jag har ignorerat mina lurviga ben ett bra tag nu och jag hade ju några timmar i badhuset inplanerat, så nöden hade ingen lag... Jag var TVUNGEN att bege mig in i badrummet med rakhyveln i högsta hugg för i badhusbelysning går det inte att dölja skogen!

En timme senare?! Fräsch men trött, så satt jag stressad och kvittrade med Sessans Kör-ledare i telefonen medan jag, med badväskan i ena handen och telefon och handväska i den andra, snubblade på spårvagnen mot Sessans kör-uppvisning. (BTW Hon sjöng solo)

En timme försenade kom vi springande in i kulturhuset i frölunda, kastade av oss kläderna i farten och gjorde kanonkulan ner i simbassängen...UNDERBAR halvtimme i bastun gav mig energi nog att hantera ett superroligt disco nu på kvällen, god mat, härliga människor och blinkande lampor.

Nu väntar nedvarvning med ramlösa och dumburken till hjälp, en god nattsömn och en härlig sovmorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar