fredag 25 september 2009

25/9

Härligt nytt liv i göteborg!
Hissingen är en spännande plats. Sprängda bilar och portdörrar hör tydligen till vardagen enligt tidningarnas förstasidor. Själv har jag endast sprungit på en död X-large groda, undrade lite om det var ett "förtäckt hot"!? Fast det var inte lika skrämmande som äckligt!

Trivs som en guldfisk i vattnet på mitt jobb, fastän att det ligger en bra bit hemifrån. Får gå upp innan tuppen varje dag för att pendla med min älskade prinsessa, men det är det värt. Hennes skola är underbar och hon trivs lika bra där som jag gör på mitt jobb, vilket är en förutsättning i o m att vi spenderar större delen av dygnet där.

Jag saknar inte karlstad alls än så länge, men det är klart att jag saknar personer som bor där. Dock INTE min familj (sköjar);). Familj är alltid familj! (love you all)

SÅ! Nu har jag visat att jag överlevt min första månad i göteborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar